27. februar 2019

At få styr på on page SEO er en vigtig faktor i søgemaskineoptimering og essentielt for at komme til tops i Google. For at hjælpe dig til at få styr på de enkelte on-page faktorer, har vi udarbejdet denne komplette guide til basis on-page SEO. Men inden vi går i gang med de mange små

Læs Mere

10. oktober 2018

“Hvor hurtigt virker SEO?” Det er et af de spørgsmål vores nye kunder ofte stiller. Og naturligvis, for hvem vil ikke gerne vide, hvornår investeringen i SEO begynder at give et afkast. Du har måske det samme spørgsmål? Men hvad betyder det spørgsmål egentlig? Når nogen spørger: “Hvor hurtigt virker SEO?”, så mener de ofte:

Læs Mere

2. oktober 2018

Sådan definerer du en effektiv kunderejse. Få flere leads, flere kunder og mere salg med en marketing funnel Kært barn har mange navne. Det jeg gennemgår i denne artikel kaldes mange forskellige ting; kunderejse, online salgstragt eller marketing funnel. Det er i sig selv ikke så vigtigt, hvad det kaldes. Men metoden, jeg afslører her,

Læs Mere

12. juli 2018

Hvordan får du din blog og SEO til at hænge sammen? Googles søgemaskine er kæmpestor og næsten uanset hvad du søger efter, får du tusindevis eller millionvis af resultater. Men det er kun resultaterne på side 1, der er rigtigt interessante, og for at komme på side 1, må du gøre din website større og

Læs Mere

7. maj 2018

Nogle af de hyppigste SEO fejl er fejl, der kan rettes på selve din hjemmeside og som du altså selv er herre over. Disse fejl falder typisk ind under kategorien teknisk SEO. Hvad er teknisk SEO? Teknisk SEO er alle de SEO-aktiviteter, der ikke direkte omhandler selve dit indhold og som ikke har noget med

Læs Mere

26. april 2018

”Vi kan ikke få AdWords til at hænge sammen”. Den kommentar får jeg ofte, når talen falder på forskellige online marketing aktiviteter. Og det er da også rigtigt, at prisen pr. klik (CPC) er steget markant siden AdWords startede i 2003 i Danmark. Det bekræftes af en undersøgelse fra Hochman Consultans. Stigningen i CPC skyldes

Læs Mere

10. april 2018

Hele ideen med online marketing er at få konverteret de besøgende til din hjemmeside til leads og senere kunder i din forretning. Der er flere online marketing aktiviteter, der bidrager til at nå dette mål og mange af dem er indbyrdes afhængige, men desværre ser vi mange virksomheder, der kun implementerer nogle af dem halvt

Læs Mere

28. marts 2018

Der er indhold… og så er der indhold, der bliver fundet, svarer på din målgruppes udfordringer og understreger at din virksomhed er den førende ekspert og en værdifuld ressource. Det er grundstenen i B2B Content Marketing, som bør være en vigtig del af din samlede B2B marketing strategi. Hvad er kendetegnene ved godt indhold? Brug

Læs Mere