10. august 2017

Leadgenerering skal ske i en bestemt rækkefølge. Det er ligesom en god middag, hvor man starter med en forret efterfulgt af hovedretten og så en dessert til sidst. I online leadgenerering skal dine besøgende serveres med det rigtige indhold alt efter, hvilken fase af deres kunderejse, de er i. Langt de fleste af dine leads

Læs Mere

18. februar 2016

Start med at opbygge din tilstedeværelse på de sociale medier med disse tre tips De sociale medier er måske en af de mest misforståede taktikker i inbound marketing men med mediernes store publikum og relativt lave omkostninger, er det også en af de mest givtige taktikker. Om det er Facebook, Twitter, LinkedIn eller sågar Instagram,

Læs Mere

11. februar 2016

Succesfuld marketing er et marathon – ikke en sprint Jeg går ud fra, at du har hørt lidt om inbound marketing og har en idé om hvordan det kan hjælpe din virksomhed. Men hvis du ikke for alvor har prøvet inbound endnu er det svært at vide nøjagtigt, hvad man kan forvente af at implementere

Læs Mere

9. februar 2015

Du kender sikker reklamefilmen som et stykke tid har kørt på danske kanaler, hvor en familie vækkes af ejendomsmægleren og i panik skal have ryddet op i huset, inden der kommer huskøbere på besøg. Filmen er en del af et rigtigt godt stykke content marketing, for reklamefilmen opfordrer folk til at downloade 52 salgsfif til

Læs Mere

14. januar 2015

Søgemaskineoptimering har ændret sig voldsomt de senere år og hvis du vil have succes i dag er du nødt til at undgå de dårlige vaner fra i går. Google opdaterer løbende sin søgealgoritme så den bliver mere og mere præcis. Du har måske både hørt om Panda og Penguin opdateringerne, der gik ud på at

Læs Mere

27. november 2014

Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på placeringen i Google, omkring 200 regner man med. En række af disse har med on page SEO at gøre – altså det, der foregår på selve websiten. Men Google anvender også en række eksterne signaler på andre websites, blandt andet vedrørende dit brand eller navn og

Læs Mere

21. november 2014

Det er efterhånden et par måneder siden, at Jensen’s Bøfhus var ude i et voldsomt stormvejr i forbindelse med, at de vandt retssagen mod en anden restaurant, hvis navn, i følge retten, lå for tæt på Jensen’s og derfor ikke måtte anvendes. Jeg kom til at tænke på sagen, da jeg på Facebook forleden så

Læs Mere

19. november 2014

Google forsøger løbende at gøre sin søgemaskine bedre og opdaterer algoritmen med forbedringer for at optimere brugeroplevelsen, når vi søger i Google. Googles søgemaskine har kun ét mål: At give de bedste og mest relevante resultater til en hver given søgning. En måde at skabe disse bedre søgeresultater indebærer at straffe de hjemmesider, der ikke

Læs Mere