27. november 2014

Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på placeringen i Google, omkring 200 regner man med. En række af disse har med on page SEO at gøre – altså det, der foregår på selve websiten. Men Google anvender også en række eksterne signaler på andre websites, blandt andet vedrørende dit brand eller navn og

Læs Mere

21. november 2014

Det er efterhånden et par måneder siden, at Jensen’s Bøfhus var ude i et voldsomt stormvejr i forbindelse med, at de vandt retssagen mod en anden restaurant, hvis navn, i følge retten, lå for tæt på Jensen’s og derfor ikke måtte anvendes. Jeg kom til at tænke på sagen, da jeg på Facebook forleden så

Læs Mere

19. november 2014

Google forsøger løbende at gøre sin søgemaskine bedre og opdaterer algoritmen med forbedringer for at optimere brugeroplevelsen, når vi søger i Google. Googles søgemaskine har kun ét mål: At give de bedste og mest relevante resultater til en hver given søgning. En måde at skabe disse bedre søgeresultater indebærer at straffe de hjemmesider, der ikke

Læs Mere