AdWords Bureau

Vil du have flere kunder fra Google AdWords?

Vi hjælper dig med hele håndteringen af AdWords og sikrer dig en positiv ROI.

Google AdWords er en af de hurtigste, mest målrettede og mindst risikable måder at annoncere online for din virksomhed, men kun hvis din konto og kampagner bliver sat op og håndteret på den rigtige måde.

Udfordringen med AdWords er, at de fleste standard opsætninger i systemet kan koste dig mange penge og samtidig være en stopklods for at få succes med annonceringen. Med vores Adwords service undgår du de almindelige fejl og vi sikrer, at din kampagne indfrier dine forventninger til succes og ROI.

google adwords partner

Hos JPO Marketing består vores AdWords services af mange forskellige værktøjer og tiltag, men vi stræber hele tiden efter at knytte de bedste strategier, en løbende optimering, faste tests og kampagneanalyser sammen for både at kunne øge performance og skalere dine kampagner.

Vores erfarne og certificerede PPC eksperter vil arbejde tæt sammen med dig om:

  • Sætte realistiske kampagnemål baseret på dine unikke behov og budget.
  • Identificere nye indtjeningskanaler for din website.
  • Finde og analysere dine vigtigste søgeord.
  • Teste kampagner for at få flere besøgende til din website.
  • Hjælpe dig til at udvide til nye markeder og medier – hele tiden med fokus på ROI.

Dette får du når du arbejder med JPO Marketing:

  • Specialistviden om Adwords strategi og udførelsen af den.
  • Analyse af din branche og dine vigtigste konkurrenter.
  • Annoncetekster der virker.
  • Løbende optimeringstips.
  • Fokus på din ROI.
  • Udførlig søgeordsanalyse.
  • Løbende tracking og overvågning.
  • Gennemsigtig rapportering.
  • Avancerede strategier og muligheder.

Vi er Adwords specialister

Som AdWords specialister dækker vi alle de kampagneområder, som du har mulighed for at tilgå via Google AdWords systemet:

  • Google Search
  • Display Netværket
  • Shopping
  • Remarketing

Har du spørgsmål?

Du har sikkert masser af spørgsmål til både AdWords og hvordan vi kan håndtere det for dig. Nedenfor finder du nogle af de spørgsmål – med svar – som vi ofte møder.

Virker AdWords overhovedet?

Der er desværre mange myter om Google AdWords. En af dem er, at AdWords ikke virker. Eller, “vi har prøvet AdWords og det virker ikke!” Vi har en del kunder, hvor vores dialog starter sådan. Som regel skyldes det, at en kampagne ikke er sat op som den skal og at der ikke er en gennemtænkt struktur i kampagnen. I mange tilfælde måler man slet ikke på det udbytte, man vil have ud af det. Det er vores erfaring, at en AdWords kampagne altid virker, når følgende er tilstede:

  1. Et klart mål for kampagnen (leadgenerering, salg, signup eller andet).
  2. At målet har en økonomisk værdi (salg, indtjening, værdi pr. lead/signup).
  3. De rigtige søgeord.
  4. Klar sammenhæng i kampagnestruktur mellem søgeord, annoncetekst og landingpage.
  5. Udnyttelse af relevante udvidelser og features i AdWords.
  6. Løbende optimering.

Når disse 6 faktorer overholdes, så giver AdWords en positiv ROI.

Hvor lang tid går der, før der skabes resultater?

Det gode ved Google AdWords er, at kampagner kan igangsættes meget hurtigt og derfor kommer resultaterne også hurtigt. Der er dog stor forskel på, om vi skal lave en helt ny kampagne fra bunden af eller om vi overtager en eksisterende kampagne, hvor der allerede er nogle erfaringer at trække på.

For en helt ny kampagne kan der gå 2-3 måneder, før valide resultater er opnået. For en eksisterende kampagne går det hurtigere og det er ikke unormalt, at det er indenfor den første måned.

Hvad er prisen på AdWords?

Der er tre forskellige priser, der er vigtige i AdWords sammenhæng.

Den første er prisen pr. klik, som er den pris, du betaler til Google for hvert klik dine annoncer får. Er der ingen, der klikker på dine annoncer, ja så skal du altså ikke betale noget til Google. Prisen pr. klik varierer meget fra branche til branche, men den skal ses i sammenhæng med den værdi, man får ud af den besøgende.

Den næste pris er det budget, du afsætter til Google AdWords. Du fastsætter selv, hvad du ønsker at annoncere for dagligt/månedligt. AdWords systemet sørger for, at du ikke kommer over dit månedlige budget. Så der er altså ikke noget, der kan løbe løbsk!

Den sidste pris er det honorar, vi skal have for at implementere, håndtere og optimere dine AdWords kampagner. Den pris afhænger meget af, hvor omfattende dine kampagner er og hvilke mål vi sammen sætter op får styring og håndtering. Men du skal regne med en pris på ca. 5%-15% af dit annoncebudget.

Hvorfor skal du vælge JPO Marketing?

Som så mange andre kan vi skrive, at vi har stor AdWords erfaring igennem mange år fra mange forskellige kunder – både b2b, webshops og start-ups. Og at vi naturligvis har en Google certificering og kender AdWordssystemet til fingerspidserne. Men det, der adskiller os fra andre gode bureauer, er noget vigtigere:

Data & ROI
Vi er lidt nogle nørder, når det kommer til data. Det er nok lidt overdrevet at skrive, at vi er besat af data, men for os har data en helt central placering i vores tilgang til AdWords. Vi bruger data til at få den unikke indsigt, der kan drive din kampagne videre, vækste din forretning og øge din ROI. Alle vores forslag til dig er derfor begrundet med data og ikke fornemmelser.

Flerkanals tilgang til AdWords
AdWords er ikke isoleret. Dine kunder anvender flere forskellige devices og kanaler, f.eks. mobil eller desktop og sociale medier, blogs eller organisk søgning (SEO). Derfor ser vi mere bredt på, hvor vi kan ramme dine kunder og hvordan AdWords kan spille sammen med de andre kanaler, så vi øger din ROI.

Dialog og ordentlighed
En af vores værdier er ordentlighed. Det betyder, at vi gør hvad vi siger og vi holder det, vi lover. Samtidig inddrager vi dig og vores dialog er vigtig for et godt partnerskab. Vi gør meget ud at at forklare, hvad vi laver, så du hele tiden er opdateret.

Gennemsigtighed
Du ejer din Google konto og dine data. Vi har den kun til låns, så længe du ønsker det. Vi har fuld gennemsigtighed i det vi laver for dig. Du kan se, hvad vi laver i selve AdWordssystemet og via vores fælles projektstyringsværktøj, kan du følge med i alle andre aktiviteter. Du har adgang til alle analyser, rapporter, strategier og aktiviteter, som vi har gang i.