Blog

  • Marketing Automation

    Marketing Automation er det nye sort! Men der er rigtigt mange, der taler om det, men kun de færreste, der rent faktisk har implementeret et system og anvender det på daglig basis. Og blandt små og mellemstore virksomheder er det de færreste, der er gået i gang og har implementeret marketing automation software. Hvad er […]

  • 3-trins Guide til bedre blogging

    Der er stadig rigtig mange virksomheder, der ikke har en blog. Og nogle har implementeret en for at kunne skrive lidt om løst eller fast eller måske fordi man har lavet nogle “SEO-tekster”, som skal findes i Google. Men den går ikke længere! I dag er en blog påkrævet af virksomheder, der tager deres online […]

  • 3 simple råd du bør huske, når du starter med de sociale medier

    Start med at opbygge din tilstedeværelse på de sociale medier med disse tre tips De sociale medier er måske en af de mest misforståede taktikker i inbound marketing men med mediernes store publikum og relativt lave omkostninger, er det også en af de mest givtige taktikker. Om det er Facebook, Twitter, LinkedIn eller sågar Instagram, […]

  • Sådan skaber Inbound Marketing resultater på bundlinjen

    Succesfuld marketing er et marathon – ikke en sprint Jeg går ud fra, at du har hørt lidt om inbound marketing og har en idé om hvordan det kan hjælpe din virksomhed. Men hvis du ikke for alvor har prøvet inbound endnu er det svært at vide nøjagtigt, hvad man kan forvente af at implementere […]

  • Egentlig er SEO ret simpelt: Giv Google hvad de vil have

    Google opdaterer løbende sin søgealgoritme så den bliver mere og mere præcis. Du har måske både hørt om Panda og Penguin opdateringerne, der gik ud på at fjerne dårligt og tyndt indhold og fjerne mulighederne for at snyde med links fra alle mulige netværk og blogs. Men på trods af alle disse ændringer er SEO […]

  • mobilvenlig hjemmeside

    Bliver din hjemmeside usynlig den 21. april?

    Forhåbentlig fik jeg din opmærksomhed med overskriften. Den lyder måske lidt dramatisk, men der er faktisk en del hjemmesider, der den 21. april i år (2015) bliver usynlige i Google, når der søges med mobile enheder. For som noget helt ekstraordinært har Google været ude og sige, at fra denne dato bliver ikke-mobilvenlige hjemmesider dårligere placeret […]

  • home 52 gratis salgsfif

    Home’s 52 salgsfif – Sådan skulle de have gjort!

    Du kender sikker reklamefilmen som et stykke tid har kørt på danske kanaler, hvor en familie vækkes af ejendomsmægleren og i panik skal have ryddet op i huset, inden der kommer huskøbere på besøg. Filmen er en del af et rigtigt godt stykke content marketing, for reklamefilmen opfordrer folk til at downloade 52 salgsfif til […]

  • 7 strategiske måder at forbedre din hjemmesides SEO

    Søgemaskineoptimering har ændret sig voldsomt de senere år og hvis du vil have succes i dag er du nødt til at undgå de dårlige vaner fra i går. SEO i år 2015 skal være strategisk og baseret på kundefokuseret indhold. Her er 7 gode måder at implementere det på: 1. Vælg strategiske søgeord Uden en […]

  • Hvad er det forretningsmæssige potentiale i SEO?

    Online marketing har den kæmpemæssige fordel, at man kan måle det meste og dermed afgøre om enkelte kampagner og taktikker virker. Det gælder også for søgemaskineoptimering. I enhver SEO proces kan man måle om de opnåede resultater virker på både toplinjen og bundlinjen. Altså om investeringen har kunnet betale sig. Det er altid rart, når […]

  • Webshop fik mere end 3-doblet omsætning med SEO-kampagne

    Webshops lever på og af nettet og trafik fra søgemaskinerne er ekstrem vigtig, hvis man vil dominere sin online niche. Webshop SEO er altid en udfordring, da konkurrencen som oftest er stor og da mange webshops har “tyndt indhold” bortset fra deres kategorier og produkter. Derfor er vi særdeles tilfredse og stolte over de resultater […]

  • 9 brand signaler som Google bruger

    Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på placeringen i Google, omkring 200 regner man med. Vi har tidligere skrevet om de sociale signaler, der virker i Google og her kommer en række signaler vedrørende dit brand eller navn, der også har indflydelse på placeringen i Googles søgemaskine. 1. Brand i ankerteksten er et […]

  • De 5 bedste content marketing tips, når du lige er startet

    For mange kan content marketing godt virke lidt kompliceret og det kan være overvældende at beskæftige sig med de mange nye begreber, som er indeholdt i online marketing generelt. Jeg får ofte spørgsmålet: “Hvordan kommer jeg i gang?” Og også: “Hvordan sikrer jeg mig at det virker, hvis vi kaster os ud i det?” Gode […]