Blog

  • 5 trin til at skabe superindhold på din blog

    Det er efterhånden anerkendt, at det at have en blog på sin firma website er en fantastisk måde til at drive trafik til siden via organisk søgning (SEO) og også til at kommunikere med sin målgruppe på en mere personlig måde. Når det er sagt, så er der stor forskel på det indhold, man finder […]

  • Marketing Automation

    Marketing Automation er det nye sort! Men der er rigtigt mange, der taler om det, men kun de færreste, der rent faktisk har implementeret et system og anvender det på daglig basis. Og blandt små og mellemstore virksomheder er det de færreste, der er gået i gang og har implementeret marketing automation software. Hvad er […]

  • 3-trins Guide til bedre blogging

    Der er stadig rigtig mange virksomheder, der ikke har en blog. Og nogle har implementeret en for at kunne skrive lidt om løst eller fast eller måske fordi man har lavet nogle “SEO-tekster”, som skal findes i Google. Men den går ikke længere! I dag er en blog påkrævet af virksomheder, der tager deres online […]

  • 3 simple råd du bør huske, når du starter med de sociale medier

    Start med at opbygge din tilstedeværelse på de sociale medier med disse tre tips De sociale medier er måske en af de mest misforståede taktikker i inbound marketing men med mediernes store publikum og relativt lave omkostninger, er det også en af de mest givtige taktikker. Om det er Facebook, Twitter, LinkedIn eller sågar Instagram, […]

  • Sådan skaber Inbound Marketing resultater på bundlinjen

    Succesfuld marketing er et marathon – ikke en sprint Jeg går ud fra, at du har hørt lidt om inbound marketing og har en idé om hvordan det kan hjælpe din virksomhed. Men hvis du ikke for alvor har prøvet inbound endnu er det svært at vide nøjagtigt, hvad man kan forvente af at implementere […]

  • Egentlig er SEO ret simpelt: Giv Google hvad de vil have

    Google opdaterer løbende sin søgealgoritme så den bliver mere og mere præcis. Du har måske både hørt om Panda og Penguin opdateringerne, der gik ud på at fjerne dårligt og tyndt indhold og fjerne mulighederne for at snyde med links fra alle mulige netværk og blogs. Men på trods af alle disse ændringer er SEO […]

  • mobilvenlig hjemmeside

    Bliver din hjemmeside usynlig den 21. april?

    Forhåbentlig fik jeg din opmærksomhed med overskriften. Den lyder måske lidt dramatisk, men der er faktisk en del hjemmesider, der den 21. april i år (2015) bliver usynlige i Google, når der søges med mobile enheder. For som noget helt ekstraordinært har Google været ude og sige, at fra denne dato bliver ikke-mobilvenlige hjemmesider dårligere placeret […]

  • home 52 gratis salgsfif

    Home’s 52 salgsfif – Sådan skulle de have gjort!

    Du kender sikker reklamefilmen som et stykke tid har kørt på danske kanaler, hvor en familie vækkes af ejendomsmægleren og i panik skal have ryddet op i huset, inden der kommer huskøbere på besøg. Filmen er en del af et rigtigt godt stykke content marketing, for reklamefilmen opfordrer folk til at downloade 52 salgsfif til […]

  • 7 strategiske måder at forbedre din hjemmesides SEO

    Søgemaskineoptimering har ændret sig voldsomt de senere år og hvis du vil have succes i dag er du nødt til at undgå de dårlige vaner fra i går. SEO i år 2015 skal være strategisk og baseret på kundefokuseret indhold. Her er 7 gode måder at implementere det på: 1. Vælg strategiske søgeord Uden en […]