Blog

Få de nyeste Marketingtips og Strategier,
der øger online ROI

  • 5 b2b marketing udfordringer og hvordan du løser dem

    5 B2B Marketing Udfordringer

    En del af vores kunder er B2B virksomheder – altså virksomheder, der sælger til andre virksomheder. Så det er naturligt for mig at følge de digitale marketing trends, der er på B2B området. Samtidigt får jeg jo en del input fra vores kunder og også fra potentielle kunder, der fortæller om de udfordringer, de står […]

  • sociale medier statistik for B2B

    30 statistikker om Sociale Medier for B2B

    For de fleste B2B virksomheder, er de sociale medier ofte en lidt mærkelig størrelse i marketing paletten. På den ene side synes de, at de skal være til stede på de forskellige sociale medier, for det er alle andre jo også. På den anden side hører man ofte, at resultaterne er begrænsede, da de ikke […]

  • Årsagen til at SEO grundlæggende handler om Content Marketing

    Jeg møder tit en del forvirring omkring SEO og Content Marketing. Forvirringen går på, hvordan SEO og Content Marketing spiller sammen. Hvis de overhovedet spiller sammen? Og hvis ikke, hvordan man så løser udfordringen? Men egentlig er der slet ikke nogen grund til forvirring, for de to discipliner hænger naturligt sammen – og godt sammen. […]

  • single keyword ad groups - skags

    SKAGs – Single Keyword Ad Groups

    SKAGs er en engelsk betegnelse for Single Keyword Ad Groups og er en måde at organisere sine kampagner på i AdWords, så man opnår betydeligt bedre resultater. Det er i hvert fald vores erfaring efter at have arbejdet efter modellen i flere år. I korte træk går det ud på at opdele din AdWords struktur […]

  • Prøv SEOCoaching med JPO Marketing

    Vi har for nylig introduceret en ny service, vi kalder for SEO Coaching. Den er opbygget som vores marketing coaching programmer, men har udelukkende fokus på søgemaskineoptimering (SEO). SEO Coaching henvender sig til små og mellemstore virksomheder, der ønsker en strategi, rådgivning og plan til at indføre god SEO i deres virksomhed. Men som gerne […]

  • 6 årsager til at AdWords er en smart investering

    Jeg indrømmer, at der er få tilfælde, hvor Google AdWords ikke er en oplagt annoncemulighed. Hvis ingen kunder leder i Googles søgemaskine efter dine produkter eller services, ja så er AdWords ikke det mest oplagte valg. Det sker dog typisk kun for helt nye produkter eller virksomheder. Så for de fleste virksomheder, søger kunderne i […]

  • Marketing Automation

    Marketing Automation er det nye sort! Men der er rigtigt mange, der taler om det, men kun de færreste, der rent faktisk har implementeret et system og anvender det på daglig basis. Og blandt små og mellemstore virksomheder er det de færreste, der er gået i gang og har implementeret marketing automation software. Hvad er […]

  • 3-trins Guide til bedre blogging

    Der er stadig rigtig mange virksomheder, der ikke har en blog. Og nogle har implementeret en for at kunne skrive lidt om løst eller fast eller måske fordi man har lavet nogle “SEO-tekster”, som skal findes i Google. Men den går ikke længere! I dag er en blog påkrævet af virksomheder, der tager deres online […]