10. oktober 2018

“Hvor hurtigt virker SEO?” Det er et af de spørgsmål vores nye kunder ofte stiller. Og naturligvis, for hvem vil ikke gerne vide, hvornår investeringen i SEO begynder at give et afkast. Du har måske det samme spørgsmål? Men hvad betyder det spørgsmål egentlig? Når nogen spørger: “Hvor hurtigt virker SEO?”, så mener de ofte:

Læs Mere

2. oktober 2018

Sådan definerer du en effektiv kunderejse. Få flere leads, flere kunder og mere salg med en marketing funnel Kært barn har mange navne. Det jeg gennemgår i denne artikel kaldes mange forskellige ting; kunderejse, online salgstragt eller marketing funnel. Det er i sig selv ikke så vigtigt, hvad det kaldes. Men metoden, jeg afslører her,

Læs Mere

12. juli 2018

Hvordan får du din blog og SEO til at hænge sammen? Googles søgemaskine er kæmpestor og næsten uanset hvad du søger efter, får du tusindevis eller millionvis af resultater. Men det er kun resultaterne på side 1, der er rigtigt interessante, og for at komme på side 1, må du gøre din website større og

Læs Mere

7. maj 2018

Nogle af de hyppigste SEO fejl er fejl, der kan rettes på selve din hjemmeside og som du altså selv er herre over. Disse fejl falder typisk ind under kategorien teknisk SEO. Hvad er teknisk SEO? Teknisk SEO er alle de SEO-aktiviteter, der ikke direkte omhandler selve dit indhold og som ikke har noget med

Læs Mere

26. april 2018

”Vi kan ikke få AdWords til at hænge sammen”. Den kommentar får jeg ofte, når talen falder på forskellige online marketing aktiviteter. Og det er da også rigtigt, at prisen pr. klik (CPC) er steget markant siden AdWords startede i 2003 i Danmark. Det bekræftes af en undersøgelse fra Hochman Consultans. Stigningen i CPC skyldes

Læs Mere