14. februar 2018

Når jeg taler Facebook annoncering med B2B virksomheder støder jeg meget ofte – faktisk stort set hver gang – på et eller flere af disse udsagn: ”Facebook annoncer er ikke for B2B” ”Mine kunder er ikke på Facebook” ”Når jeg er på Facebook er det privat, så annoncer virker ikke – heller ikke for mine

Læs Mere

7. december 2017

For de fleste B2B virksomheder, er de sociale medier ofte en lidt mærkelig størrelse i marketing paletten. På den ene side synes de, at de skal være til stede på de forskellige sociale medier, for det er alle andre jo også. På den anden side hører man ofte, at resultaterne er begrænsede, da de ikke

Læs Mere

28. november 2017

Jeg møder tit en del forvirring omkring SEO og Content Marketing. Forvirringen går på, hvordan SEO og Content Marketing spiller sammen. Hvis de overhovedet spiller sammen? Og hvis ikke, hvordan man så løser udfordringen? Men egentlig er der slet ikke nogen grund til forvirring, for de to discipliner hænger naturligt sammen – og godt sammen.

Læs Mere

13. november 2017

SKAGs er en engelsk betegnelse for Single Keyword Ad Groups og er en måde at organisere sine kampagner på i AdWords, så man opnår betydeligt bedre resultater. Det er i hvert fald vores erfaring efter at have arbejdet efter modellen i flere år. I korte træk går det ud på at opdele din AdWords struktur

Læs Mere

10. august 2017

Leadgenerering skal ske i en bestemt rækkefølge. Det er ligesom en god middag, hvor man starter med en forret efterfulgt af hovedretten og så en dessert til sidst. I online leadgenerering skal dine besøgende serveres med det rigtige indhold alt efter, hvilken fase af deres kunderejse, de er i. Langt de fleste af dine leads

Læs Mere