• Hvad er det forretningsmæssige potentiale i SEO?

    Online marketing har den kæmpemæssige fordel, at man kan måle det meste og dermed afgøre om enkelte kampagner og taktikker virker. Det gælder også for søgemaskineoptimering. I enhver SEO proces kan man måle om de opnåede resultater virker på både toplinjen og bundlinjen. Altså om investeringen har kunnet betale sig. Det er altid rart, når […]

  • 9 brand signaler som Google bruger

    Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på placeringen i Google, omkring 200 regner man med. Vi har tidligere skrevet om de sociale signaler, der virker i Google og her kommer en række signaler vedrørende dit brand eller navn, der også har indflydelse på placeringen i Googles søgemaskine. 1. Brand i ankerteksten er et […]

  • Jensen’s Bøfhus og reputation management

    Det er efterhånden et par måneder siden, at Jensen’s Bøfhus var ude i et voldsomt stormvejr i forbindelse med, at de vandt retssagen mod en anden restaurant, hvis navn, i følge retten, lå for tæt på Jensen’s og derfor ikke måtte anvendes. Jeg kom til at tænke på sagen, da jeg på Facebook forleden så […]

  • Sådan undgår din website at blive straffet af Google

    Google forsøger løbende at gøre sin søgemaskine bedre og opdaterer algoritmen med forbedringer for at optimere brugeroplevelsen, når vi søger i Google. Googles søgemaskine har kun ét mål: At give de bedste og mest relevante resultater til en hver given søgning. En måde at skabe disse bedre søgeresultater indebærer at straffe de hjemmesider, der ikke […]

  • 6 værktøjer der med garanti giver flere leads

    Content marketing er fantastisk for din målgruppe, SEO og de sociale medier og kan skaffe masser af trafik til din hjemmeside. Men trafikken er ikke meget værd, hvis du ikke også genererer leads og opsamler email adresser, så du senere kan påvirke dine leads med dine budskaber. Men hvordan opsamler du flere leads på din […]